73.09. Ulaganja – Promocija drvnih i nedrvnih šumskih proizvoda i usluga
Cilj je edukacijom i marketingom razvijati opću svijest o drvu te promotivnim aktivnostima poticati njegovu uporabu.
Uvjeti prihvatljivosti korisnika
Prihvatljivi korisnici su šumoposjednici, udruge šumoposjednika , lovoovlaštenici, JLS i njihova udruženja, obrti, mikro, mala i srednja poduzeća.
Uvjeti prihvatljivosti projekta
Unutar ove intervencije dodjeljivat će se potpora projektima marketinga drvnih i nedrvnih šumskih proizvoda te informiranja javnosti o mogućnostima, prednostima i pozitivnim učincima korištenja ovih proizvoda, što će dugoročno dovesti do unaprjeđenja razvoja ruralnih područja, proporcionalno ulaganjima u razvoj i iskorištavanje ovog resursa.
Prihvatljivi troškovi
- građenje, rekonstrukcija, adaptacija i opremanje pokretnog ili nepokretnog prostora/manjeg objekta za prezentaciju i prodaju drvnih i nedrvnih šumskih proizvoda i usluga šuma te za promicanje općekorisnih funkcija šuma, održivog gospodarenja šumama i sektor šumarstva
- zakup/zakup izložbenog prostora za drvne i nedrvne šumske proizvode i usluge u šumarstvu na specijaliziranim sajmovima i izložbama
- kupnja/najam multimedijskih uređaja i pomagala za promidžbu drvnih i nedrvnih šumskih proizvoda i usluga šuma
- izrada i distribucija promotivnih materijala o drvnim i nedrvnim šumskim proizvodima i reklamne kampanje o drvnim i nedrvnim šumskim proizvodima i uslugama šuma
- nabava novih alata, uređaja i opreme za pakiranje i označavanje drvnih i nedrvnih šumskih proizvoda
Načela kriterija odabira
Načela kriterija odabira koja će se primjenjivati kod odabira projekata će se temeljiti na:
- vrsta korisnika
- prostorni obuhvat provedbe projekta
- promocija šumskih proizvoda iz certificiranih
- indeks razvijenosti jedinica područne (regionalne) samouprave
Intenzitet potpore: 50% vrijednosti ukupno prihvatljivih troškova
Visina potpore: od 5.000 – 100.000 EUR
Alokacija UKUPNO (EUR): 1.176.470,00
Vrsta dodjele potpore: bespovratna sredstva
Način isplate potpore: nadoknada stvarno nastalih prihvatljivih troškova korisnika