Intervencije

58.1.k.01. Vino – Promidžba

Cilj mjere

– povećanje utrživosti i konkurentnosti proizvoda od vinove loze, posebno razvojem inovativnih proizvoda, procesa i tehnologija, kao i dodavanjem vrijednosti u bilo kojem dijelu lanca opskrbe, uključujući element prijenosa znanja

Prihvatljivi korisnici

Korisnici mogu biti: stručne organizacije uključene u sektor vina, organizacije proizvođača vina, udruženja organizacija proizvođača vina, privremena ili stalna udruženja dvaju ili više proizvođača, sektorske organizacije uključene u sektor vina, javnopravna tijela koja predstavljaju proizvođače vina, osim korisnika Državnog proračuna Republike Hrvatske (javno tijelo ne smije biti jedini korisnik potpore) i poslovni subjekti (fizičke ili pravne osobe) registrirani za proizvodnju vina.

Prihvatljivi troškovi

Troškovi vezani uz:

– oglašavanje u medijima na tržištima trećih zemalja

– odnose s javnošću, promidžbe i marketinga, uključujući organizaciju informativnih putovanja u Hrvatsku, promidžbu imidža Hrvatske te promotivne prodaje

– izradu i distribuciju promotivnih materijala za tržišta trećih zemalja

– sudjelovanje na sajmovima i drugim događanjima na tržištima trećih zemalja

– administrativne troškove i troškove osoblja korisnika

Intenzitet i visina potpore

Financijska pomoć Unije ne smije premašiti 50% prihvatljivih troškova te nacionalna plaćanja do 30% prihvatljivih troškova, a sveukupno ne smiju premašiti 80% prihvatljivih troškova.

Maksimalni prihvatljivi troškovi po projektu su do EUR 100.000.

Minimalni iznos EU potpore po projektu je EUR 3.000.

Maksimalni iznos EU potpore po projektu je EUR 50.000.

Maksimalni iznos nacionalnog plaćanja po projektu je EUR 30.000.

Načela kriterija odabira

Agencija za plaćanja u okviru administrativne kontrole zahtjeva za potporu provjerava broj bodova te prag prolaznosti u skladu s kriterijima bodovanja i rangiranja. Ako dostupna financijska sredstava unutar pojedine intervencije nisu dovoljna za sufinanciranje svih zahtjeva za potporu koje su ostvarile prag prolaznosti (minimalan broj bodova), Agencija za plaćanja provodi rangiranje i sastavlja rang-listu poretkom projekata prema broju bodova od većeg broja bodova prema manjem. Na rang-listi se podvlači crta prema dostupnim financijskim sredstvima, a ako se crta treba podvući između zahtjeva za potporu s jednakim brojem bodova, Agencija za plaćanje će obuhvatiti sve zahtjeve za potporu s istim brojem bodova i sredstva potpore će raspodijeliti uz proporcionalno umanjenje intenziteta potpore na sve zahtjeve za potporu iznad crte.

Ostali uvjeti prihvatljivosti

– korisnik mora imati podmirene odnosno uređene financijske obveze prema državnom proračunu Republike Hrvatske.

– ako pravna osoba nema godišnji financijski izvještaj poduzetnika za zadnje odobreno računovodstveno razdoblje ili je poduzetnik početnik, nije prihvatljiv podnositelj/korisnik u okviru ove intervencije

Godišnja indikativna dodjela financijskih sredstava

225.000,00 €