55.1.f.01. Pčelarstvo – Promocija, komunikacija i marketing, uključujući aktivnosti praćenja tržišta i aktivnosti usmjerene posebno na podizanje svijesti potrošača o kvaliteti pčelarskih proizvoda
Cilj ove intervencije je istraživanje tržišta, promocija i komunikacija prema javnosti o sektoru pčelarstva i pčelinjim proizvodima, s posebnim naglaskom na informiranje i edukaciju potrošača kroz različite vidove medijskih aktivnost.
Prihvatljivi korisnici:
Prihvatljivi korisnici su pčelari, organizacije pčelara i proizvođačke organizacije u sektoru pčelarstva
Uvjeti prihvatljivosti korisnika:
- pčelari ažurirani u Evidenciji pčelara i pčelinjaka za godinu podnošenja zahtjeva
- organizacije pčelara upisane u Registar udruga Republike Hrvatske
- proizvođačke organizacija u sektoru pčelarstva – pravne osobe kojima je priznat status proizvođačke organizacije u skladu s posebnim propisom o proizvođačkim organizacijama i drugim oblicima udruženja primarnih poljoprivrednih proizvođača
Ostali uvjeti prihvatljivosti:
Prihvatljivi troškovi
Potpora se dodjeljuje za:
- – administrativni i materijalni troškovi te troškovi istraživanja tržišta
- – troškovi izrade web stranica za promociju pčelinjih proizvoda
- – troškovi izrade tiskanih i medijskih materijala za promotivne aktivnosti
- – troškovi pripreme i provedbe medijskih aktivnosti za informiranje i edukaciju potrošača
Načela kriterija odabira
Visina potpore
Minimalni iznos potpore po korisniku prije mogućeg umanjenja iznosi 133,00 EUR, a maksimalni iznos potpore iznosi 2.268,58 EUR u 2023. godini, te 2.298 EUR u drugim godinama provedbe.
Alokacija UKUPNO (EUR) – 229.211,76